Az év hotele

Zsanna Hotel blogja: Jó Itt-Hon

2019. augusztus 09. - Az év hotele

Az autóm szervizelés alatt, így a Visegrádra való indulás nem a megszokott módon történt, egy kollégám jött értem és együtt utazunk a helyszínre. Beszélgettünk, így hamar eltelt az idő, kicsit átnéztem még a szövegem amig odaértünk a Hotel Visegrád****-ba.

 

1.png

 

A szállodában kedves fogadtatás és finom reggeli várt, kellemesen indult a munka. Nagyon szép a csarnok, a recepció, gyorsan felpakoltam a szobámba, hogy mihamarabb elkészüljek az igazgatói interjúra, ez volt az első napirendi pont.

 

zsanna_hotelvisegrad_1.jpeg

 

A hallban találkoztunk, ahol felfedeztem egy szép versenyzongorát, és legnagyobb meglepetésemre ki is próbálhattam. Leülhettem egy elegáns szálloda szépséges aulájában játszani, mindenki mosolyogva haladt el mellettem és egy kicsit megállt az idő. Valahogy adódnak az életben ilyen spontán kialakuló tökéletes pillanatok. Az én napomat elrontani már nem lehetett! Az interjú egy baráti beszélgetéssé alakult, ami érdekes volt és elreppent egy perc alatt. Megtudtam, hogy milyen, amikor egy ember beleszületik egy olyan családba, ahol már a felmenői is vendéglátással, turizmussal foglalkoznak és gyakorlatilag nem is születik meg más elképzelés. Ez a természetes, hogy ezt viszi tovább mindenki. Persze hosszú az út, míg az ember eljut odáig, hogy egy szálloda élére állhat és rengeteg kitartó munka, tanulás és szorgalom kell hozzá. Csodálva hallgatom Róbertet, nem tudom képes lennék-e a helyében lenni. Megint találkoztam egy másik élettel, egy számomra ismeretlen világgal. De nincs idő sajnos hosszan eltöprengeni, pár konferálás után indul a kompunk, vár a következő helyszín, a Bánki-tó partján.

 

zsanna_komp_1.jpeg

 

Szeretem a vizet, a vízpartot, olyan megnyugtató érzés, mintha lelassulna az élet. A Tó Wellness Hotel tökéletes helyen van, minden pontjáról látni a bánki tavat, a szobám teraszáról, a medencéje partjáról, az étterméből, mindenhonnan.

 

zsanna_towellnesshotel_1.jpeg

 

És ez a látvány lenyűgöző. Zöld és kék az egész, rabul ejtett. Még itt sem voltam! És újra előtör bennem az érzés, hogy mennyiszer halljuk hazánk településeinek, régióinak, tavainak neveit, nagyjából be is tudjuk tájolni őket, de valójában sosem láttuk élőben. Számtalan ismeretlen hely rejtőzik, ami csodálatos, és ahol nem jártunk.

 

2.png

 

Egy korábbi cikkben kérdezték tőlem, hogy ha utazom, akkor inkább a belföldi vagy a külföldi utazásokat részesítem előnyben. Én határozottan azt mondtam, hogy a külföldi, mert szeretek világot látni! És volt bennem egy kis dacosság is, hogy hát persze, ha már időt és pénzt áldozok az utazásra, akkor mindenképp idegen kultúra a célpont, hiszen az az érdekes és az az igazi kaland. Ezt még AZ ÉV HOTELE forgatásai előtt gondoltam így. Azóta eltelt három hónap. Három feszített tempójú, de felfoghatatlanul kalandos hónap, amiben hirtelen nem is tudom felsorolni mennyi fantasztikus helyen jártam, szagoltam bele a levegőbe, feküdtem bele szépséges ágyakba, kóstoltam ezer új ízvilágú ételt, néztem ki ablakokon, kanyarogtam úttalan utakon, és fontos felismerésre jutottam. Ez az ország kincseket rejt, és nemcsak egy élmény felfedezni, hanem legalább olyan izgalmas küldetés, mint idegen, külföldi tájakon barangolni. Ha a barátaim megkérdeznék az évad végén, hogy merre induljanak, jó szívvel tudnék nekik ajánlani belföldi helyeket, ahol megfordultam, és ahol láttam ezer ötletet, tárgyat, kreativitást, gondolatot, arculatot, fürdőt, ételt, alkotást, borokat és megannyi apró történetet.

 

Biztosan nehéz dönteni a szállodák közül. A képernyő nem tudja teljesen visszaadni a valóságot, de mi mindent megteszünk, hogy lássátok ti is, számos csodahely van itthon, ahova muszáj lenne elmenni egyszer. Ne felejtsétek el, most vasárnap délig tudtok szavazni a www.facebook.com/azevhotele oldalon valamelyik szállodára, 11:45-kor pedig újabb két szállodát láthattok az RTL Klubon, a Budapest környéke régióból.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azevhotele.blog.hu/api/trackback/id/tr6815001940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása