Az év hotele

2019. május 30. - Az év hotele

Fiatal színésznő lesz AZ ÉV HOTELE harmadik szériájának műsorvezetője

 

 

Vasárnap 12:45-kor elstartol AZ ÉV HOTELE verseny harmadik évadja az RTL Klub-on. Magyarország egyetlen televíziós hotelversenyében idén 40 szálloda száll majd harcba, hogy közülük egy megnyerhesse AZ ÉV HOTELE címet és annak új díját.

 

A verseny továbbra is közönségszavazás alapján zajlik majd a műsor hivatalos oldalán (link: https://www.facebook.com/azevhotele/). Mint minden évben, idén is megújul a műsor, többek között új műsorvezető köszönti majd a nézőket minden vasárnap, egy fiatal színésznő, Éry-Kovács Zsanna.

 

zsanna04.png

 

Miért lettél színésznő?

Apukám miatt. Igazából az egész gyerekkoromat színházban töltöttem, teljesen beszippantott ez a világ, nagyon tetszett minden, amit ott láttam. Szerettem volna én is a színpadon állni. Nem is volt soha kérdés, hogy melyik pályát válasszam magamnak. 2007-ben végeztem a Kaposvári Egyetem Színművészeti szakán, utána pedig a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színházban játszottam tíz évig, ami a második otthonom volt.

 

Akkor miért élsz most újra Budapesten?

Iszonyatos honvágyam volt, ez a szülővárosom, rengeteg minden köt a ide. Elképesztően nehéz volt eljönni, mert nagyon szerettem a színházat, az egész társulatot úgy, ahogy volt. Ráadásul szembesültem vele, hogy itthon mindent a nulláról kell majd kezdenem. Ennek most már két éve, azóta szabadúszó színészként dolgozom.

 

Hogy sikerült az újrakezdés?

Érdekes, mert inkább a televíziós munkák találtak meg: reklámfilmforgatás, sorozatok és most ez a műsorvezetői casting, aminek több dolog miatt is nagyon örültem. Merőben új kihívás lesz ez nekem, mert ez valami teljesen új dolog lesz. Az benne a legérdekesebb, hogy most nem kell szerepet játszanom majd, itt önmagamat adhatom, szeretném magamévá tenni ezt a műsort. Az is nagyon tetszik már most, hogy teljesen szabad kezet kaptam a műsor producerétől a saját külsőm kialakításában, engedi, hogy belevigyem a személyiségemet. Erre egy színésznek soha nincs lehetősége a munkája során.

 

Megnézted már a korábbi adásokat, felkészültél mindenre?

Indulás előtt néhány nappal szinte az összes részt megnéztem. Nagyon érdekesnek találom a műsort, már most azt gondoltam, hogy mennyi klassz hely van Magyarországon, nem is gondolná az ember. Sok-sok eldugott hotel, mind egy kis ékszerdoboz, ezek megvalósult álmok, amik mögött különleges történetek vannak. Izgalmasnak ígérkezik.

 

zsanna07.png

 

Idén Éry-Kovács Zsanna és a hoteltesztelők Magyarország hét különböző régiójának szállodáit tesztelik. A nézők pedig, mint az előző két évben, a verseny hivatalos oldalán (link: https://www.facebook.com/azevhotele/) szavazhatnak hétről-hétre. A közönségszavazás első köreiben, az adott régiókban található szállodák versenyeznek A HÓNAP HOTELE címekért, amik közül majd egy szálloda elnyeri AZ ÉV HOTELE címet és annak új díját.

A bejegyzés trackback címe:

https://azevhotele.blog.hu/api/trackback/id/tr8014869716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása