Az év hotele

ZSANNA HOTEL BLOGJA: „Vissza a gyökerekhez”

2019. november 12. - Az év hotele

Volt idő, mikor az életem nagy részét Kaposváron töltöttem, mert oda jártam főiskolára. Így mikor megtudtam, hogy AZ ÉV HOTELE következő forgatása itt lesz, azonnal elfogott a nosztalgia.

 

Régen jártam itt, azóta sokat változott a város. A hangulatom viszont hasonló lett, mikor átléptük az „Üdvözöljük Kaposváron” táblát. Hajdanán, a „lehetőségek városában” sorral folytatódott, majd rejtélyes módon a „virágok városává” avanzsált. Most minden titulusát nélkülözve, de teljes pompájában díszelgett előttünk, káprázatos esti fényeiben. Sok emlék feltör belőlem, rossz is jó is, de összességében főleg lelkiismeret-furdalást érzek azért, hogy ennyi éven át hűtlenkedtem, nem jöttem. Az ember ahogy idősödik, egyre több és több helyet hagy maga mögött, ahol sok impulzus érte egykor, de tovább kell lépnie, az élet folytatódik. És bár édesanyám somogyi származású, nagymamám itt él egy közeli faluban, drága nagypapám ebben a földben nyugszik, mégis valahogy az utóbbi években elkerültem ezt a helyet.

 

sent-zsanna_kaposvar.jpg

 

Kellemes fogadtatásban részesülünk, a Prestige Luxus Apartmanház  dolgozói finom falatokkal várnak, jó itt. Ez a szálláshely még nem létezett, mikor itt éltem, sőt, a sétáló utcának ez az elágazása ki sem volt épülve még, így kissé tudathasadásos állapotban bóklászom a téren, valahogy nem tudom hirtelen betájolni, pontosan merre vagyunk. Elsétálnék a kedvenc helyeimre, bekopognék egykori drága szállásadóimhoz egy ölelésre, de be kell látnom, hogy erre több idő kellene, így elengedem, és megfogadom, hogy ezt hamarosan bepótolom. Az apartmanház igazgatónője Andrea nagyon kedvesen kalauzolt végig bennünket és jól el is beszélgettünk. Látszik, hogy szívből csinálja az egészet, és igen, ezt nem lehet másképp, már sokadjára vonom le ezt a következtetést.

 

prestige.png

 

Második helyszínünk, Dombóvár-Gunarason található, Hotel Európa Dombóvár-Gunaras nagyon más hangulatú hely. Csendes, zöld, faluszerű. Csak a nyugalom és a természet. (Na meg a fűnyíró, a kutyariadólánc, a traktor és egyéb zörejek, amik kissé lassítják a munkafolyamatot.) De valahogy a természetben előforduló zajok engem sohasem bosszantanak túl. Jó hatással vannak az idegeimre! Szóval, ha szeretnétek lenyugodni a városi forgatagból, ez egy remek hely erre!

 

sent-zsanna_dombovar.jpg

 

Itt lehet Eszterházyt olvasni egy sárga fotelben, vagy elmélkedéseket folytatni a fizikáról Tigelmann Péter igazgató úrral, aki bizonyára szívesen fogadja az ez irányú érdeklődőket.

Én beleszippantottam kicsit a forgatagba is, a nyugiba is, és valahol mindkét hely lélekemelően hatott rám. Először felidéztem a múltat Kaposvár díszköves utcáin, aztán elengedtem őket a Kapos folyó völgyében. Tökéletes párosítás! Menjetek, találjátok meg ti is a helyeiteket az országban, ahova később visszatérhettek emlékezni.

 

gunaras.png

 

Engem mindkét hely elvarázsolt, mindegyik más miatt. Azt hiszem nehéz most (is) a szavazók döntése. Viszont választani „kell”. Voksoljatok a  www.facebook.com/azevhotele oldalunkon arra a szálláshelyre, amelyik belopta magát a szívetekbe. És ki tudja, lehet épp rátok mosolyog a szerencse és hozzám hasonlóan Ti is eltölthettek valamelyik helyen egy hétvégét.

 

boritokep.png

 

Vasárnap ismét a dél-dunántúli szállodáké lesz a főszerep. Akkor a szekszárdi Takler Kúria  illetve a bükkösdi Hubertus Ökopark méri össze erejét. Itt sem maradtam élmények nélkül. Jövő héten újra jelentkezem, addig is ne felejtsétek el megnézni a legújabb epizódunkat, most vasárnap 12:45-kor az RTL Klubon.

 

 

AZ ÉV HOTELE közönségszavazáshoz kapcsolódó televízió műsor az RTL Klubon az utazók szemszögéből, személyes élményeiken keresztül mutatja be a címért versenybe szálló szállodákat. Minden adásban egy-egy pár vagy család kalandjait láthatjuk, akik elutaznak egy hétvégére két magyarországi hotelbe valamilyen céllal a lánykéréstől a házassági évfordulóig és kipróbálják, illetve értékelik is a bemutatott hoteleket.

 

Magyarország egyetlen televíziós hotelversenye lehetővé teszi, hogy szavazatukkal a nézők válasszák meg az egyes magyarországi régiók legjobb hotelét, azaz a HÓNAP HOTELE végül AZ ÉV HOTELE nyertes szállodáját. Idén is érdemes hetente voksolni, mert minden egyes szavazattal nő az esély az év végi főnyereményre, azaz egy teljes hétre AZ ÉV HOTELE győztes szállodájában. A szavazatokat a műsor Facebook  oldalán lehet leadni. Az elismerés rangját mutatja, hogy AZ ÉV HOTELE díj a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, Év Szállodája szakmai díjának testvérversenye.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azevhotele.blog.hu/api/trackback/id/tr9415303558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása