Az év hotele

ZSANNA HOTEL BLOGJA: Kis „hazai”-m

2019. szeptember 24. - Az év hotele

Hajnal hasad, az idő még meleg, álmosan ülök be az autóba, és pötyögöm be új úti célom, ami a Zsóry Hotel Zen & Spa . Itt forgatjuk le AZ ÉV HOTELE legújabb epizódjának első felét. Ébresztőn és reményt keltőn hat rám, mikor meglátom a kijelzőn, hogy viszonylag közel van, nem kell órákon át autózni. Bekapcsolom a rádiót, és Start! Hamar el is telt az út, jól esett a gondolataimba merülve bambulni a tájba, de meg is érkeztem.

 

zsanna_zsory.jpg

 

Kedves és ötletes kis sarkok voltak a szálláshelyen, amolyan rendezetlen rendszerben, olyan „bohémosan”, úgy pont annyira, hogy jól tudd érezni magad, ne nyomasszon a túlzott elegancia, de azért érezd a törődést és a gondolatiságot, a hely szellemiségét. Itt-ott fekvőalkalmatosságok, homokozó szettek a kicsiknek, sok barátságos holmi, amik mellett érdemes megállni, belesüppedni, elszunyókálni... szóval kedves hely, mondhatom. Szerettem volna egy hangulatos részen, a kert egyik végében konfolni egy idillikus sarokból, de végül másképp alakult, találtunk egy még szebb helyet, így ez csak az én képzeletem játéka maradt.

 

zsory.jpg

 

Gyorsan haladtunk, és végül úgy döntöttem, kihasználva a szabadidőmet, hamarabb átnyargalok következő helyszínünk városába, Nyíregyházára.

Korábban meséltem róla, hogy második otthonom a város, és mivel a múlt alkalommal nem, ezúttal volt lehetőségem egy nosztalgia túrára, céltalan lődörgésre, barátkozós ötpercekre. Kivételesen nem is hotelben aludtam, hanem drága, fogadott pótanyukámnál, Pötyinél.

 

zsanna_nyiregyhaza.jpg

 

Reggel feltöltődve, nyíregyi hiánypótlást kipipálva, újult erővel érkeztem a Sóstón található szállodába, ami a Pangea Hotel****. Ez a szálloda valami fantasztikus ötlet. Hallottam már hírét, hogy megnyílt, és csodás, de hogy ennyire lenyűgöző, azt nem gondoltam volna. Az ötlet önmagában, hogy az Állatpark területén nyílik egy hotel, hogy abban megszállva bármikor besétálhatsz az állatok közé, fenomenális.

 

zsanna_pangea2.jpg

 

A kivitelezésből pedig árad a kreativitás és a minőség. Borzasztóan sajnálom, hogy siettem a munka után és nem aludhattam ott. Azt, hogy naplementekor nem figyelhettem az állatok lenyugvását, és hogy nem ébredhettem a Gibbonok énekére. Vissza. Kell. Mennem. Így jöttem el.

 

1_1.png

 

Addig elmentek helyettem? De előtte lazuljatok egyet Mezőkövesden a „Zen”-ben, én is így tettem. Azt tapasztalom, hogy minden helyben ott a jó, az egyedi, ami megfog, csak tapasztalni kell. Ha nem láttátok az adást, mindenképpen nézzétek vissza az RTL Most!-on.

Aztán ha megvan melyik szálloda tetszett a legjobban, voksoljatok a www.facebook.com/azevhotele oldalunkon, hiszen ez egy verseny most éppen az északkelet-magyarországi régióban. A szavazással pedig utazást nyerhettek, mire vártok még?

 

boritokep.png

 

A héten pedig egy adásban megmutatjuk nektek az összes szeptemberi szállodát az északkelet-magyarországi régióból. Tehát szavazzatok és nézzétek az összefoglaló epizódot, most vasárnap 11:25-kor az RTL Klubon.

 

 

AZ ÉV HOTELE közönségszavazáshoz kapcsolódó televízió műsor az RTL Klubon az utazók szemszögéből, személyes élményeiken keresztül mutatja be a címért versenybe szálló szállodákat. Minden adásban egy-egy pár vagy család kalandjait láthatjuk, akik elutaznak egy hétvégére két magyarországi hotelbe valamilyen céllal a lánykéréstől a házassági évfordulóig és kipróbálják, illetve értékelik is a bemutatott hoteleket.

 

Magyarország egyetlen televíziós hotelversenye lehetővé teszi, hogy szavazatukkal a nézők válasszák meg az egyes magyarországi régiók legjobb hotelét, azaz a HÓNAP HOTELE végül AZ ÉV HOTELE nyertes szállodáját. Idén is érdemes hetente voksolni, mert minden egyes szavazattal nő az esély az év végi főnyereményre, azaz egy teljes hétre AZ ÉV HOTELE győztes szállodájában. A szavazatokat a műsor Facebook oldalán lehet leadni. Az elismerés rangját mutatja, hogy AZ ÉV HOTELE díj a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, Év Szállodája szakmai díjának testvérversenye.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azevhotele.blog.hu/api/trackback/id/tr6815163848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása